Klänningar, vita blommor & en guide till min nya huvudbonadsvägg

Som den fasionabla modebloggare jag är (eller inte) så hade jag tänkt visa upp lite köp jag har gjort den senaste tiden! Jag är sjukligt nöjd med alltihop måste jag säga.

Photobucket

Ett par gubbskor och ett par spetsstrumpbyxor (som olyckligtvis redan är lite trasiga.)

Photobucket
En kattungemugg och två, egentligen tre, coolmönstrade muggar. Fem kronor styck.

Photobucket
Skivan längst ner med bananen på som dessutom är en av mina favoritskivor köpte jag för trettionio kronor igår. Nu har jag nästan alla Velvet Undergrounds skivor.

Photobucket
Jag fick denna fina samlingsbox med Simon & Garfunkel av min faster idag. Tack så jättemycket!

Photobucket
Förra veckan så bestämde jag mig för att göra om min vägg till en huvudbonads- och väskvägg. Det blev rätt så lyckat faktiskt!

Photobucket
En vit skjorta med krås, lite spets och knappar med silverglitter på.

Photobucket
Idag inhandlade jag ännu en kappa, den här gången en som är lite höstig men fin.

Photobucket
Den har köpte jag för ett bra tag senda men har inte visat upp den! Den är väldigt söt och färgglad.

Photobucket
Sist men inte minst så har jag köpt den här helt fantastiska klänningen på Weekdays secondhandavdelning. Jag älskarälskarälskar den.

Nu har jag också fått riktigt sommarlov vilket är underbart. Om en dryg vecka är det Hultsfredsfestivalen och jag är jättepepp. (Säg hej om ni också ska dit!) Vi får höras någon gång efter det.