Reality depresses me. I need to find fantasy worlds and escape in them.

När jag vaknar på morgonen så är klockan nuförtiden 06.30. Jag ligger kvar i sängen till 06.55-07.00 och sen stressar jag iväg till jobbet. Jag vill också kunna ställa om dygnet som man ska på sommarlov.

Den bästa känslan är antingen när jag fyndar något väldigt fint secondhand eller när jag har en väldigt dålig dag och ser ett avsnitt av The Mighty Boosh. Då blir genast allt mycket bättre. Världens finaste lycka.
PhotobucketPhotobucket

Jag är rädd för
att vara ensam i resten av mitt liv, bli gammal och lite för mänskligheten.

Jag skulle vilja ha längre hår än vad jag redan har, riktigt sommarlov, nytt utseende och tid till att läsa igen.
Photobucket        PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Jag ogillar
alldeles för mycket.

Jag tycker om min såpbubblepipa med Muminpappan på, att klottra, kaffe, min nya väska, sextiotalsmusik och hattar lite extra mycket just nu.

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Nu för tiden lyssnar jag mest på
Patrick Wolf, The Jimi Hendrix Experience, The Velvet Underground, The 13th Floor Elevators, Cherry People, Janis Joplin, The Doors och Phluph, enligt min last.fm.

Nuförtiden tycker jag mest om att titta på
Pattie Boyd (typ snyggaste kvinnan någonsin tillsammans med Anna Karina) och The Jimi Hendrix Experience-spelningen från Woodstock 1969. Eller så kan ni kika in på min tumblr för där finns allt jag tycker om att titta på just nu.

PhotobucketPhotobucket

Bästa dagen på veckan är de lediga dagarna.

Folk brukar säga att allting löser sig till slut och så gör det inte det ändå.

När jag blir arg så brukar jag antingen svära väldigt mycket, gråta, slå på saker, skrika eller något i den stilen.

Jag grät senast den 20:e juni. Dumma känslor, ensamhet och tid som går alldeles för snabbt.

I sommar så ska jag åka till Vimmerby och gå på Hultsfred med världens finaste bästis. Jag ska vara vaken till solen går upp. Jag ska fylla 18 under Way Out West. Jag ska gå på en massa loppisar. Jag ska försöka bli lite mer social. Jag ska pussa på mina katter. Ja, det var väl lite av vad jag har framför mig.

Photobucket
Photobucket