bob hund

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I måndags så såg jag bob hund på Liseberg med HildiZ och Axel. Det var så sinnessjukt äckligt jävla stört grymt. Jag är fortfarande blåslagen och öm i kroppen efter moshpits och lite för mycket RÖJ. Hehe.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Samma dag fick jag även hem världens finaste klänning på posten som jag har köpt av Christoffer. Det första jag har gjort när jag har kommit hem från jobbet sen dess är att ta på mig den och känna mig fin. Den har krage, världens finaste mönster, guldknappar och alldeles sextiotalig. Materiell lycka som fasiken. Tack Krille ännu en gång!!

Nu ska jag fortsätta att lyssna på den här listan och spela lite The Sims. Förvänta er inget superuppdaterande här i sommar förresten, jag är lite upptagen och sådär.