En dag på zoo, Berlinfika & picknickfestival.

Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I fredags så åkte jag med delar av min familj till Borås djurpark och tittade på alla fina djur. Det var awesome om man bortser från att det var lite för varmt.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I söndags så åkte jag in till Göteborg för att träffa Nina och vi sprang på Mimounah och hennes vän Karin och fikade lite på Café Berlin.

Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket

Igår var det picknickfestival. Jag hade hatt för första gången på väldigt, väldigt länge. Jag satt med ett litet gäng boråsare såsom Mia, Anton och Theresia samt några göteborgare. Axel kom förbi också och vi kramades lite. En rätt så fin dag faktiskt. Synd att jag fick åka hem så tidigt bara. Dumma Tranemo.

Och det var min bildexplosion från den här långhelgen. Imorgon får jag sommarlov, på fredag ser jag troligtvis Ringo Starr och på måndag börjar jag sommarjobba samt ser bob hund på Liseberg. Det kan bli en rätt så fin sommar ändå.

(Det är en massa olika fotografer till bilderna då min kamera åkte runt en hel del. Så att ni vet. Cred till dem också.)