Sju andra ställen på internet där ni kan hitta mig

Ni kan hitta mig på Twitter. Där så sysslar jag mest med #sandrachipsartilldet där jag byter ut ord i låttitlar mot ordet chips och pratar om chips eller The Mighty Boosh/Noel Fielding/Noel Fielding's Luxury Comedy med alla små chipsters.
Photobucket


Jag finns på Flickr fast där är jag inte så aktiv längre!
Photobucket


Jag har en gifyo! Frekvenser heter jag där och lägger mest upp gifs på Naboo eller såna där jag är arg eller när jag har tofsar.
Photobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket


Jag har en Tumblr som bara innehåller en massa bilder från sextio- och sjuttiotalet för att det var bäst.
Photobucket


7 x 52 = 365 är min projektarbetesblogg där jag uppdaterar varje söndag med bilder från veckan som har gått!
Photobucket


Facebook finns jag också och där heter jag Sandra Snusmumrik. Ni får gärna lägga till mig som vän där om ni vill!
Photobucket


Och sist men inte minst så har jag även en last.fm med Sylvia Plath som visningsbild. Lustigt dock med Kapten Röd-tischareklamen med tanke på att jag avskyr honom/dem/vad det nu är mer än pesten.
Photobucket


Ni kan även mejla mig på godhetochsenapsdeg@hotmail.com om ni undrar något nu när jag har tagit bort kommentarsfunktionen! Adios amigos!