Julklappar, Traderafynd, kort lugg & sånt där materiellt tjafs.

Idag så kom det en liten sen julklapp till mig från mig själv på posten! Ett 50mm 1.8-objektiv!! Äntligen kan jag fotografera med ett fungerande objektiv igen. Så, därför tänker jag nu visa upp lite grejer jag har köpt på Tradera eller fått av jultomten för ett tag sedan!

PhotobucketPhotobucket
Finfinfin Fred Perry-piké!

Photobucket
Hårband med rosa små rosor!

making an animated gif
Liv Strömquists underbara bok Ja till Liv!

Photobucket
The Walking Dead-tshirt!!!!!!!! Tack mamma och pappa! Fick även säsong ett av denna fantastiska serie som dvd-box!

Photobucket
Vimpel med domherrar på!

Photobucket
Delfinhalsband och Muminmamman + Muminpappan som ett annat halsband!

Photobucket
Denna glittriga, långa, smått transparenta underbara fantastiska kofta!

Photobucket
Grön ros-ring och en Pokémon-ring med Charmander på! (+ en Audrey Hepburn-ring som är på rymmen för tillfället)

making an animated gif
Vinröd sammetströja med vida ärmar! Rätt så najs!

Photobucket
Nanna Johanssons Världens sötaste kalender 2012! Hjärta på den!

Photobucket
Muminängslaspel med alla mina favoriter! Förutom Snorkfröken då, tycker hon mest bara är dum i huvudet!

Photobucket
Skjortklänning med en massa små blommor på och fin krage!

Photobucket
Dragonball-tshirt som jag inte vet varför jag köpte! Kollar inte på det och har bara läst något kapitel! Ett litet impulsköp...

making an animated gif
... som dock är rätt så fräck med en krage till! Igår klippte jag även av luggen med en slö kökssax och har mest varit på shoot me-humör de senaste dagarna. Jävla grabbidioter, de borde skämmas! (Fick även datorn som jag sitter vid nu, kan spela både LOTRO och The Sims nu, den lyckan alltså)

Hoppas ni mår bättre än mig, gullisar! Tycker om er ändå, även fast ni börjat bli lite sämre på det här med att kommentera. Puss!