Come on baby, light my fire, try to set the night on fire!






how do you make gifs














1. Mitt kameraobjektiv har gått sönder helt utan anledning så det är därför ni får en liten fin GIF-bomb.
2. Jag har haft världens bästa vecka i Göteborg med bland annat födelsedagsfirande i Slottsskogen, alkohol, en puss, långa hejdåkramar, festivalplankande, stå på andra raden under Kanye West, en massa fint folk osv.
3. Jag är nu arton år, helt fantastiskt. Grattis till mig!
4. I och med att jag har lite cashflow just nu beställde jag en Popagandabiljett förra veckan. Vilka av er ska dit?
5. Jag är väldigt mycket gladare än vad jag har varit på länge, tack vare det där med att vara kär.
6. Bloggen har fått en hel del nya följare den här veckan förresten, hur hittade ni hit och vilka är ni?
7. Nu ska jag fortsätta att lyssna på hiphop och kolla på Ouran High School Host Club. Vi hörs.