Från de där dagarna då man känt sig extra fin, uttråkad, snygg, arg eller glad.

Hej fina ni. Jag har inte så mycket att blogga om just nu men jag har dock cambilder i överflöd så det får bli ett litet cambildsinlägg.Jag är väldigt glad nuförtiden i alla fall och snart drar alla roligheter igång. Men ja, här har ni!

Photobucket

Sandra och den fina blusen x 4. Tror att jag åkte och hängde med Donny den dagen om jag inte har helt fel.



Jag åkte tåg från Stockholm i februari. Det var trist. Jag var dock väldigt glad när jag fick Mighty Boosh-boxen.



Någon av alla de dagar i vintras som jag har avskytt världen och från någon dag då jag bara var upp och ner. Jag tyckte väldigt mycket om skjortor, kragar och sånt under klänningar ser jag nu.



Jag klippte luggen i vintras också och poserade i gröna kepsen. I april klippte jag och färgade jag det igen. Måste nog klippa luggen snart igen dessutom, dumma hår som bara växer.



Från en dag då jag loppisfyndade fina tröjan och väskan på bilden. Jag såg en fyra timmar lång skräckfilm den dagen, det var hemskt.




Jag plockade fram den blå sommarklänningen en dag och var uttråkad. Någon annan kväll räckte jag långfingret mot världen, var osminkad och våghårig.



För några veckor sedan såg jag ut såhär. Tofsar, basker och sjömanskappan som jag köpte i Polen. Rätt så fint.



Från en solig dag i förra veckan som jag läste Patti Smiths Just kids och sen en kväll för någon dag sedan då jag tyckte om mitt hår.