Mina olika samlingar och lite rumsdetaljer, varsågoda.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Min skivsamling består av totalt 109 skivor och singlar och boxar. Här kan du bland annat hitta Crystal Castles II, Kristian Anttilas hela diskografi med skivor, singlar och EPs samt lite Joy Division och Jens Lekman. Den här samlingen tycker jag verkligen om.

Photobucket
Filmsamlingen är hyfsat stor den också, 79 stycken sammanlagt (fast då så är inte alla med på hyllan såklart.)

Photobucket

Photobucket
Och nu min absoluta favoritsamling: Muminsamlingen. 71 Muminföremål har jag totalt. Alltifrån Muminhuset i miniatyrformat till Snusmumrikenmunspel till förstaupplagan av Pappan och havet till Snusmumrikenörhängen.
Jag älskar den mer än det mesta här i världen.

Photobucket
Min boksamling är inte så tokig den heller. 205 böcker totalt varav den äldsta är en bok tryckt 1878 i New York.

Photobucket

Photobucket
Slutligen så har jag min klädsamling. Jag skulle nog säga att 70% av kläderna är köpta secondhand. Inte alls så pjåkigt.