På söndagmorgonar talar vi om saker som vi drömt. Du drömmer alltid något värre än mig. Jag har hört att man drömmer konstigt om man äter apelsin, kanske kan vi drömma om Paris.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I och med att min kamera fortfarande inte funkar så förstår ni nog att det inte går att visa några nya bilder. Det är dessutom lite för kallt att fotografera ute, vilket är synd då all snö är väldigt fin. Därför visar jag lite bilder ni nog inte har fått se här i alla fall. Från när jag fick klappa på en igelkott, när jag var vid havet med familjen, när jag hade fläta och gingerhår och från den tid då jag fortfarande älskade Kristian Anttila.

Vi hörs sen någon gång, när jag har tillgång till en kamera igen.

(Jag såg förresten att jag nu har 100 personer som följer mig på Bloglovin. Tack så asamegaskitamycket. Verkligen, tack. Det är sånt som får mig på bra humör.)